Jeg har udviklet en række kompetencegivende forløb til diplomuddannelsen i kommunikation på Danmarks Medie- og Journalisthøjskolen. De fleste kurser afvikles i København. Desuden fungerer jeg som vejleder på den afsluttende diplomopgave.
Kurser der udbydes en eller flere gange årligt:
Mål resultatet af din kommunikation
Selvfølgelig arbejder du strategisk med kommunikation, men har du styr på hvilken værdi kommunikationen skaber og om den har den ønskede effekt? Arbejdet med organisationens relationer – altså kommunikation er lige så vigtigt som at have styr på økonomien, men det kræver, at kommunikationsafdelingen kan dokumentere effekt og værdi af kommunikationsarbejdet. Se kursusbeskrivelse og tilmelding
Kommunikationsledelse
Ledelse af kommunikationsarbejdet i en organisation er en særligt krævende ledelsesdisciplin. Her skal man lede opgaver og mennesker på tværs af organisationens struktur. På kurset får du indføring i ledelses- og organisationsteori og arbejder med at udforske dine egne muligheder for ledelse. Se kursusbeskrivelse og tilmelding.
Strategisk kommunikation 1
Få styr på grundbegreber og praktiske værktøjer på dette kursus i grundlæggende kommunikationsarbejde. Se kursusbeskrivelse og tilmelding h
Strategisk kommunikation 2
Den strategisk kommunikation sættes ind i det store sammenhæng med organisationens strategi, organisation. her er fokus på hvordan kommunikationsafdelingen optimerer hele organisationens kommunikation samt opbygning af relationer. Se kursusbeskrivelse og tilmelding